galvos odą ir plaukus valantys šampūnai - apžvalga ir mano nuomonė apie juos, kurie man patiko labiausiai?

Sveikos, gražuolės,

Man šiek tiek keista, kad vadinamieji galvos odą ir plaukus valantys šampūnai nėra labai populiarūs, nedaug reklamuojami ir mažai kas apie juos apskritai žino. Aš pati apie juos išgirdau irgi gana atsitiktinai, bet pabandžiusi supratau, kad šie šampūnai nuo šiol bus mano vonios spintelėje visuomet.

Jeigu niekada apie tokį produktą negirdėjote, papasakosiu daugiau. Šie šampūnai nuo įprastų skiriasi tuo, kad naudojami ne kasdien, o kaitaliojant kartu su įprastu jūsų naudojamu šampūnu. Aš valomąjį šampūną naudoju 1 kartą per savaitę, arba vieną kartą per dvi savaites. Visus kitus kartus galvą plaunu su įprastu šampūnu. Valomasis šampūnas skirtas gilesniam galvos odos ir plaukų valymui, jis intensyviau veikia ir pašalina įvairius nešvarumus, plaukų priežiūros priemonių likučius, kurių įprastas šampūnas negali pašalinti. Jei jums atrodo, kad išsiplovus galvą įprastu šampūnu plaukai tampa švarūs, tai jūs tikrai nebandėte clarifying tipo šampūno. Taip, išplovus galvą įprastu šampūnu plaukai atrodo švarūs, tačiau išplovus su clarifying šampūnu jie tampa ypatingai švarūs, tikrai jaučiasi skirtumas, plaukai nuo švarumo net šiugžda tarp pirštų. Šio tipo šampūnai pašalina plaukų priežiūros priemonių likučius, kurių negali pašalinti įprastas šampūnas, valo, tonizuoja galvos odą, galvos oda lengviau kvėpuoja, o juk visos žinome, kad kuo sveikesnė galvos oda - tuo gražesni plaukai ant jos auga :) Išbandyti clarifying šampūną rekomenduoju visos, o ypač toms, kurios mėgsta naudoti daug plaukų priežiūros ir formavimo priemonių - įvairių nenuplaunamų balzamų, plaukų laką, putas, želė ir kitokias priemones, taip pat jeigu reguliariai ir dažnai naudojate sausą plaukų šampūną - niekam ne paslaptis, kad jis ypatingai veikia plaukus, apneša juos tarsi tokia "nematoma plėvele", kurią įprastu šampūnu plaunant sunku pašalinti net ir plaunant galvą kelis kartus.     

Valomieji šampūnai, kuriuos esu išbandžiusi:

Joico K-Pak Clarify chelating shampoo giliai valantis šampūnas buvo pirmasis, kurį išbandžiau iš valomųjų šampūnų. Šis šampūnas man tikrai patiko, nesausina plaukų, plaukai tampa elastingais ir blizgančiais, taip pat ypač švariais. Norint stipresnio valomojo efekto šampūno neskubėti išskalauti iš plaukų iš karto, palaikykite bent 2 minutes. 



Phyto Phytoneutre clarifying detox shampoo - šis šampūnas kol kas mano favoritas, iš visų bandytų tokio tipo šampūnų patiko labiausiai. Be to, kad tikrai švariai išplauna plaukus ir giliai valo galvos, turi ir nežymų gaivinamąjį efektą, kuris man labai patinka. Naudoju šį šampūną, kai noriu, kad plaukai atrodytų ypač gražiai, prieš kokias nors šventes, gimtadienius, nes išsiplovus šiuo šampūnu plaukai tikrai tampa kitokie, kitaip krenta. Didžiausias šio šampūno minusas, kurio negaliu pakęsti - jo pakuotė, metalinė, dantų pastos tubelės tipo. Kol pakuotė pilna, viskas gerai, tačiau šampūnui einant į pabaigą ir jį naudojant tubelė nesąmoningai susilanksto, sunku išspausti šampūną, didelė dalis šampūno taip ir lieka toje tubelėje nepanaudota, kas tikrai labai nervina. Jei gamintojas pakeistų pakuotę - rašyčiau šiam produktui 10 balų. Žinoma, pakuotė tik maža smulkmena, pats produktas tikrai puikus.



Kadangi, kaip turbūt ir kiekviena jūsų, mėgstu išbandyti naujus produktus, tai šiuo metu mano planuose išbandyti REDKEN šampūną, skaičiau gerų atsiliepimų, noriu ir pati pamėginti. Artimiausiu metu planuoju jį įsigyti, jei jums įdomu, galėsiu pasidalinti savo nuomone.


Parduotuvėse yra ir kitų firmų įvairių valomųjų šampūnų, sau tikrai kažką išsirinksite, rekomenduoju išbandyti ir pasidalinti savo įspūdžiais. Ar pajautėte tą neįprastą nuostabų plaukų švaros pojūtį ir šiugždėjimą? :)

Ar esate bandžiusios kokį nors clarifying šampūną? Jei taip, ar patiko? 

Komentarai

  1. Kur pirkote Phyto Phytoneutre clarifying detox shampoo? Lietuvoje niekur nerandu.

    AtsakytiPanaikinti
  2. Aš siunčiausi iš kažkokio užsienio tinklapio. Su siuntimo išlaidom kainavo 40 eurų.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

vyriškas ADVENTO KALENDORIUS, idėja, kaip pasidaryti

Tobulas highlighteris!

Kaip aš užsiauginau ilgas, tankias blakstienas?