Kaip aš užsiauginau ilgas, tankias blakstienas?

Kuri iš mūsų nesvajoja apie ilgas ir tankias blakstienas lyg iš reklamos? Tikriausiai nei viena neatsisakytume, daugelis netgi prisiklijuoja dirbtines blakstienas, tačiau aš turiu kitą idėją, kaip turėti gražias, ilgas, tankias blakstienas. Tai blakstienų augimą skatinantis serumas Rapidlash. Iš pradžių gana skeptiškai žiūrėjau į tokius produktus, nes abejojau jų veiksmingumu, kitas dalykas, kuris mane atbaidydavo, tai kalbos apie tai, kad šie serumai paprastai savo sudėtyje turi vaistams prilyginamų sudedamųjų dalių, skirtų gydyti akių ligoms, kurios kai kuriose šalyse netgi uždraustos naudoti kosmetikos pramonėje ir ne gydymo tikslams, ir teptis produktą su neaiškia sudėtimi ant savo akių tikrai neturėjau jokio noro. Šis Rapidlash serumas savo ankstesnėje sudėtyje taip pat turėjo šį ingridientą, tačiau buvo uždraustas ir Rapidlash turėjo perdaryti savo produkto sudėtį ir išimti šią sudedamąją dalį. Kaip bebūtų keista, tačiau net išėmus pagrindinį ingridientą ir perdarius šio serumo sudėtį, produktas išliko veiksmingas. Galbūt ankstesnės sudėties produktas padėdavo užsiauginti dar ilgesnes ir tankesnes blakstienas, ar tą pavykdavo padaryti žymiai greičiau, tačiau ir naujos sudėties produktus, kurį aš ir naudoju, tikrai veikia! 



  
Aš iš prigimties turiu gana tamsias ir gana ilgas blakstienas (bent jau taip maniau iki pradėdama naudoti šį serumą) ir mano tikslas naudojant šį serumą buvo ne tiek blakstienų ilgis, kiek blakstienų tankumas, tačiau naudojant šį serumą blakstienos ne tik patankėjo, tačiau ir labai pailgėjo ir net nesidažius tušu atrodo kaip padažytos. Esu susilaukusi ne vieno komplimento, kad mano blakstienos labai gražios, labai ilgos, o vieną kartą atėjus pas dermatologę-kosmetologę darytis veido procedūros, prieš pradėdama procedūrą ji turėjo nuvalyti mano veidą, tai, ką tuo dieną buvau užsitepusi ant veido, taigi ji iš pradžių nuvalė mano veidą, o tuomet praėjo valyti blakstienas, nes jai pasirodė, kad esu blakstienas pasidažiusi blakstienų tušu, tačiau iš tiesų tušo tą dieną nebuvau naudojusi, ji labai nustebo, pagyrė blakstienas, kad atrodo, kaip padažytos. Manau, tai daug ką pasako apie šio serumo veiksmingumą. Jis tikrai atlieka savo darbą, blakstienos tampa ilgesnės, tankesnės, netgi tamsesnės ir labiau žvilgančios, atrodo sveikiau. Manau, šis serumas taip pat puikiai tiktų ir po dirbtinių blakstienų priauginimo procedūrų greičiau atsiauginti savo natūralias blakstienas ir jas atstatyti, nes paprastai po tokių procedūrų blakstienos būna praradusios žvilgesį, susilpnėjusios. 




Yra daugybė kitų blakstienų augimą skatinančių serumų, pvz., Latisse, Lilash ir pan., daugelis jų, netgi labai brangūs, tačiau visi jie savo sudėtyje turi ingridientą, kuris naudojamas akių ligoms gydyti, kurį naudoti kai kuriose šalyse netgi uždrausta ir kurio pašalinis poveikis nėra iki galo ištirtas. Nemažai daliai žmonių šie serumai yra sukėlę akių alergijas, tynimus, bėrimus, be to, ilgiau panaudojus, toje vietoje kur tepamas produktas - voko dalis virš blakstienų patamsėja ir tokia ir lieka visam laikui. Visi šie dalykai mane tikrai atbaido naudoti tokius serumus su neaiškiomis sudėtinėmis dalimis. iš Rapidlash serumo ši galimai pavojinga sudėtinė dalis buvo pašalinta, bet serumas išliko veiksmingas, todėl rekomenduoju naudoti jį ir nerizikuoti savo akimis naudojant neaiškius produktus.


Produkto naudojimas labai paprastas - kiekvieną vakarą prieš einant miegoti patepti viršutinių blakstienų augimo liniją (be pačias blakstienas! bet voko liniją, blakstienų šaknis). Gana keista, bet naudojant produktą pastebėjau, kad tepant tik viršutinę blakstienų augimo liniją, apatinės blakstienos taip pat auga greičiau. Spėju, kad miegant ir būnant užsimerkus kažkiek produkto patenka ir ant apatinių blakstienų augimo linijos. Šepetėlis labai plonas ir patogus naudoti. Pradėjus naudoti šį produktą pradžioje reikės apsišarvuoti kantrybę, kadangi pirmuosius rezultatus pastebėjau tik po šiek tiek daugiau nei mėnesio laiko, tačiau rezultatas to vertas! 


Komentarai

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

vyriškas ADVENTO KALENDORIUS, idėja, kaip pasidaryti

Tobulas highlighteris!