BIODERMA valomasis vanduo SENSIBIO H2O, micelinis vanduo, apžvalga

Prieš kurį laiką atsiradę miceliniai vandenys daugeliui buvo naujovė, šiai dienai daugelis kompanijų turi sukūrusios savo micelinius vandenis ir turbūt kiekviena iš jūsų esate juos išbandžiusios, arba bent jau girdėjusios, kad toks dalykas egzistuoja. Nežinau, ar kada pati būčiau nusipirkusi šį produktą, jei ne draugės rekomendacija, kadangi tik atsiradus jiems žiūrėjau skeptiškai, visokiausių veido tonikų nemėgstu ir maniau, kad micelinis vanduo tiesiog kitaip pavadintas dar vienas veido tonikas. Tačiau aš smarkiai klydau!



Taigi, kas per dalykas ir kuo stebuklingas šis iš pažiūros, paprastas vanduo? Gamintojas sako:

BIODERMA valomasis vanduo SENSIBIO H2O švelniai valo odą ir visų tipų veido ir akių makiažą. Užtikrina nepriekaištingą jautrios odos toleravimą. Nereikia nuplauti.

„Bioderma“ micelinis valomasis vanduo „Sensibio H2O“ sukurtas jautriai, į sausumą linkusiai odai. Švelniai nuvalo veidą bei vandeniui atsparų makiažą. Sudėtyje esančios micelės efektyviai suriša nešvarumus ir palaiko odos pH balansą (be muilo, fiziologinio pH, alkoholio). Raminantys aktyvieji ingredientai apsaugo nuo sudirgimo, dažnai kylančio valant odą.



Nors rašoma, kad skirtas jautriai odai, noriu pabrėžti, kad mano oda nėra jautri, tačiau produktas vistiek idealiai man tinka. Taip pat pabrėžiama, kad tai tarsi makiažo nuvalymo priemonė, tačiau aš atradau, kad šią priemonę geriausia naudoti kiekvieną rytą ir vakarą, nepriklausomai nuo to, ar buvau per dieną su makiažų ar visai nesidažiau, t. y., kiekvieną vakarą einant miegoti nusivalyti odą miceliniu vandeniu sudrėkintu vatos padeliu, kiekvieną kartą atsikėlus, taip pat atlieku tą pačią procedūrą. Nustebtumėte, kiek nešvarumų ir kitokių blogybių ant mūsų odos  prisikaupia per naktį tiesiog miegant. Vakarais prausti veidui netgi nebenaudoju vandens (išskyrus, kai būnu pasidariusi sunkesnį makiažą, tuomet naudoju ir vandenį ir papildomai kitą veido ir makiažo prausiklį, tačiau pabaigoje vistiek dar nuvalau veidą ir miceliniu vandeniu), gal skamba ir keistai nenaudoti vandens prausiant veidą, tačiau šis būdas man pasitvirtino daugiau nei su kaupu! Iš tiesų, galbūt nedaugelis žino, tačiau vanduo iš krano ne valo mūsų odą, o ją sausina ir gana smarkiai. Kol nebuvau atradusi Bioderma micelinio vandens, esu išbandžiusi daugybę visokių veido prausiklių ir valiklių, kuriuos sąžiningai naudodavau kiekvieną rytą ir vakarą, tačiau odos pagerėjimo nemačiau, netgi atvirkščiai, turiu mišrią/riebią odą, vis atsirasdavo visokių spuogų, kurių niekaip negalėjau atsikratyti. Dermatologė patarė per daug nenaudoti įvairių prausiklių, jei labai norisi, tai prausiklį naudoti bent jau vieną kartą vakare, o ryte prausiklį praleisti. Kadangi kaip tik tuo metu jau buvau nusipirkusi pagal draugės rekomendaciją Bioderma micelinį vandenį, pasakiau dermatologei, pasiklausiau, kaip geriausia būtų naudoti šį produktą ir ji patarė jį naudoti tiek ryte, tiek vakare VIETOJ prausiklio, taip, kaip aprašiau aukščiau. Pradžioje buvo  gana keista, atrodo, lyg ir trūksta kokio prausiklio, bet ilgailiui naudodama pastebėjau didžiulį skirtumą, odos būklė labai pagerėjo, pradingo spuogai, veido oda tapo mažiau riebi, bet nei kiek neišsausėjo, kaip dažnai būna nuo įvairių prausiklių. Netgi sakyčiau, kad šis vanduo drėkina veido odą, atstato jos balansą, gražina sveiką odos išvaizdą. 



Jei naudoju makiažą, tai labai patinka kad micelinis vanduo idealiai viską nuvalo, oda jaučiasi be galo švari ir gaivi. Patinka, kad produktas neturi jokio specifinio stipraus kvapo, jis bekvapis. Kai atradau šį produktą nuo to laiko naudoju jau turbūt kokį 20 buteliuką ir tikrai nežadu jo keisti į nieką kitą!

Beje, Bioderma taip pat turi micelinį vandenį riebiai ir mišriai odai SEBIUM H2O (žalia pakuotė), tačiau nors mano oda mišri ir kaip tik turėtų tikti būtent šis vanduo, tačiau man jis netgi labai nepatiko, todėl rekomenduoju vandenį būtent raudonoje pakuotėte.
 
Kitų firmų micelinio vandens nesu bandžiusi ir kažkaip  nesiryžtu bandyti, nes be galo, be krašto esu patenkinta Biodermos produktu! Galbūt jūs esate bandžiusios kitus micelinius vandenis? Pasidalinkite atsiliepimais komentaruose, būtų labai įdomu paskaityti.  


Komentarai

  1. Labai mėgstu micelinį vandenį, man jis pats geriausias iš visų veido valymo priemonių. Mano lankyti visazistes kursai pabrėžė šios priemonės naudą odai, todėl tik tokį ir naudoju dabar. Jis man tobulai tinka.

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

vyriškas ADVENTO KALENDORIUS, idėja, kaip pasidaryti

Tobulas highlighteris!

Kaip aš užsiauginau ilgas, tankias blakstienas?