Estee Lauder Advanced Night Repair veido serumo apžvalga

Apie šį kultinį naktinį veido serumą iš Estee Lauder tikriausiai girdėjote ne kartą. Aš apie jį girdėjusi ir skaičiusi buvau labai daug, atsiliepimai iš esmės buvo tik geri, tad labai gundžiausi jį išbandyti. Ir kai išbandžiau, nebegalėjau sustoti. Neseniai baigiau jau trečiąją (o gal ketvirtąją? nebesuskaičiuoju) šio serumo pakuotę. Šiuo metu darau pertrauką ir dairausi, ką panašaus galėčiau įsigyti iš kitų firmų ir už šiek tiek mažesnę kainą. Taip, šis serumas nepigus, tačiau tikrai vertas kiekvieno cento.



Ką sako gamintojas? 

Stiprus antioksidantų junginys padeda neutralizuoti iki 90% laisvųjų radikalų padarytos žalos, kad apsaugoti nuo pažeidimų ateityje. Didelis kiekis hialurono rūgšties padeda užrakinti drėgmę odoje, suteikdamas jai sąlygas atsinaujinti. Išbandyta ir įrodyta. Sumažėja linijos ir raukšlės. Oda tampa švelnesnė, labiau sudrėkinta bei stipresnė. Atrodo jauniau, labiau spindi.
Iš karto : 82% moterų oda tapo labiau sudrėkinta. Po 4 savaičių : 75% moterų teigia, kad oda atrodo jauniau. 83% moterų teigia, kad oda atrodo, stipresnė, skaistesnė bei labiau pailsėjusi.
Jei neklystu, pirmąją šio serumo versiją Estee Lauder sukūrė 1982 metais ir nuo to laiko jis buvo daugybę kartų tobulintas ir keistas. Kartais būna, kad gerą produktą tokie pakeitimai sugadina, tačiau su šiuo serumu taip neatsitiko.

Šis serumas naudojamas naktį, nes naktį oda intensyviausiai atsinaujina ir geriausiai pasisavima naudingas medžiagas iš produktų, kuriuos užtepame ant veido, būtent todėl nakčiai skirti produktai būna stipresnės koncentracijos. Šis serumas padeda sustiprinti natūralų odos atsistatymą dėka naujų, išskirtinių atstatančių technologijų.



Serumas labai greitai įsigeria į odą, nėra jokio nemalonaus lipnumo pojūčio (kaip dažnai būna su kitais naktiniais serumais), o ryte atsikėlus veidas atrodo spindintis, gaivus, pailsėjęs, oda tarsi spinduliuoja iš vidaus. Nežinau, kaip apibūdinti šį efektą, reikia jį pajausti pačioms, kad suprastumėte, ką noriu pasakyti.

Patiko, kad nekemša porų, nes mano oda gana kaprizinga ir nuo daugelio priemonių ir jose esančių netinkamų medžiagų greitai pasirodo mažų spuogelių, su šiuo produktu niekada neteko to patirti.

Serumas praktiškai bekvapis, tas man patinka, nes jau esu minėjusi, kad nemėgstu įkyrių kvapų. Be to, priemonė labai skalsi, visam veidui man užtenka labai mažo serumo kiekio.






Gamintojas teigia, kad serumas tinkamas visų tipų odai ir galėčiau patvirtinti, kad tai tiesa, jis turėtų patikti ir tikti tiek sausiaodėms, tiek riebiaodėms, tiek mišrios odos savininkėms. Mano pačios oda mišri, linkusi į riebumą, bet būna ir išsausėjusių vietų, tad ši priemonė labai gerai su viskuo susitvarko, kur reikia padrėkina ir tai atlieka akimirksiu. Jau patį pirmąjį kartą pasitepus serumu jau kitą rytą mano oda atrodė ir jautėsi kitaip. Šis serumas - geriausia dovana jūsų odai, kurią jūs galite jai suteikti.

Gamintojas taip pat nurodo, kad ši priemonė padeda kovoti su raukšlėmis. Šio teiginio negaliu nei patvirtinti, nei paneigti, kadangi raukšlių kol kas neturiu, tačiau tikiuosi, kad šio serumo naudojimas leis man dar ilgai jų ir nesulaukti. Juk labai svarbu su raukšlėmis pradėti kovoti dar tuomet, kai jų nėra, imtis prevencinių priemonių, nes kai jos atsiras, su jomis kovoti bus žymiai sunkiau ir investicijų į produktus reikės žymiai didesnių. 

Priemonė tinkama visų tipų odai. 



Ši mano produktų apžvalga jau aštunta ir pastebėjau, kad kol kas rašiau tik apie produktus, kuriems negailėjau pagyrų, bet tai suprantama, kadangi jumis noriu dalintis tik pačiais geriausiais savo atradimais. Žinoma, kad pas mane pasitaiko ir tikrai nevykusių produktų, kurie man nepatinka ir neturi jokio teigiamo poveikio, apie juos taip pat dar išgirsite, kad žinotumėte, į ką verta dairytis parduotuvių lentynose ir į ką neverta kreipti dėmesio ir investuoti pinigų.

Komentarai

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

vyriškas ADVENTO KALENDORIUS, idėja, kaip pasidaryti

Tobulas highlighteris!

Kaip aš užsiauginau ilgas, tankias blakstienas?