Kerastase Elixir Ultime plaukų aliejuko apžvalga

Iki šiol geriausias ir mėgstamiausias aliejukas plaukams buvo Kerastase Oleo Relax, apie jį jau rašiau bloge'e (galite paskaityti čia). Man patinka tiek jo konsistencija, tiek poveikis, tiek kvapas, be to, jo turbūt neįmanoma padauginti ir plaukai niekada neatrodys sulipę ar riebūs, apsunkę, kad ir kiek jo teptumėte (aš naudoju jį ne tik galiukam, bet galima sakyti pusei plaukų ilgio ir visai neapsunkina plauko). Kiek kartų esu bandžiusi kokius kitus aliejus, vis grįžtu prie savo mylimo Oleo Relax. Buvau ne kartą girdėjusi ir apie kitą Kerastase aliejuką - Ultime Elixir. Ilgai svarsčiau, kad reikėtų jį išbandyti, atsiliepimai internete buvo tikrai geri, tai smalsumą dar labiau sužadino. Na ir pagaliau jį išbandžiau ir labai gaila, bet nusivyliau. Galbūt jo poveikis geras (naudojau kol kas tik 2 savaites, bet didesnio skirtumo dėl poveikio nepastebėjau), tačiau man nepatiko jo konsistencija, jis žymiai tirštesnis už Oleo Relax, labai lengva padauginti ir plaukai apsunksta, pasidaro susiriebalavę. Man taip pat nepatiko jo kvapas, per daug sunkus ir gan ilgai jaučiasi ant plaukų. Žinoma, kvapas subjektyvus dalykas, vieniems patinka vienokie kvapai, kitiems kitokie, tačiau būtent šio aliejuko kvapas man per daug stiprus ir įkyrus. Tuo tarpu Oleo Relax kvapas nuostabus, ne per daug įkyrus, plaukai kvepia dieviškai. 

Elixir Ultime aliejuko pakuotė - stiklinis, gana sunkus buteliukas (kurį baisu sudaužyti, jeigu nukristų vonioje ant plytelių) tuo tarpu Oleo Relax - plastikinis, žymiai lengvesnis (pvz., keliaujant kur nors pliusas).

Taigi, išvada tokia, kad ne visada dvigubai brangesnis produktas bus dvigubai geresnis. 




O jūs ar esate išbandę Kerastase Ultime Elixir plaukų aliejų? Ar patiko?

Komentarai

  1. Faktas, kad kaina - tikrai ne rodiklis! Man asmeniškai rodiklis - natūralumas ir, aišku, poveikis. Kerastase nesu bandžiusi, bet šis įrašas labai gundo išbandyti :)) Beje, kvapas man visada labai aktualus - tad, jei jis nepatinka, jau iškart dedu didelį riebų minusą. Dabar pati esu pasinešusi ant kvapų ir išbandinėju eterinius aliejus: https://www.gintarine.lt/kosmetika-ir-higiena/aliejai/eteriniai-aliejai/catalogstore.aspx?CatID=PL_909 Daugiausiai aišku namų aplinkai, miegui (pagalvę pakvėpinu) ir odai (arbatmedžio aliejų), tačiau neseniai sužinojau, kad rozmarinų aliejus plaukams tinka :) Tai planuoju pabandyti. Galvoju, kad galbūt galima būtų netgi sumaišyti tuos aliejus - įlašinti lašelį rozmarinų pvz. į keratese aliejuką? Nemanau, kad pakenktų, gal net būtų koks turbo mega super atradimas plaukams :D Aš mėgstu eksperimentuot, tai iškart idėjų kyla :)))

    AtsakytiPanaikinti

Rašyti komentarą

Populiarūs šio tinklaraščio įrašai

vyriškas ADVENTO KALENDORIUS, idėja, kaip pasidaryti

Tobulas highlighteris!

Kaip aš užsiauginau ilgas, tankias blakstienas?